ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  |
 
تاريخ : چهارم بهمن 1393 ساعت 11:21   |   کد : 304

جان کلی در گفتگوی اختصاصی با ویژه‌نامه همایش عنوان کرد:
بانک‌ها به جای تحولات بر اطلاعات تمرکز کرده‌اند
مهمترین مانع بر سر راه تحولات بانکداری تمرکز بر اطلاعات به جای تحولات است. اطلاعات شامل فکت‌های مجزا و مهارت‌های پایه است و بر جمع آوری و مدیریت داده‌های بانکداری تمرکز دارد.

جان کارلتون کلی مشاور ارشد اقتصادی و فناوری اطلاعات که هم‌اکنون در پی دبلیو سی ویتنام مشغول به کار است در گفتگوی اختصاصی با ویژه‌نامه همایش گفت: «تحول فرایند تغییر شیوه‌ای است که بانک‌ها از طریق آن با اطلاعاتی که دارند کار می کنند. رقت‌انگیزترین اشتباهی که بانکها صورت می‌دهند «بازتولید سیستم بانکداری سنتی» با عنوان «دنباله روی از خط مشی بانکی» است».

او که از سخنرانان کلیدی همایش امسال به‌شمار می‌رود در ادامه گفت: «اکثر مشتریان بانک غالبا علاقه‌ای به تغییر شیوه خود ندارند. بنابراین پشت عنوانی چون خط مشی پنهان می‌شوند  تا مقاومت خود را در برابر تغییر توجیه کند. مانع متداول بر سر راه تحول، ارائه‌دهندگان راه‌حل هستند که فرایند کسب و کار و نه راه حل بانکداری متمرکز را دغدغه بانک می پندارند. این ارائه دهندگان بر معامله‌ها به بهای فرایندها تمرکز می‌کنند. در حالی‌که در واقع فرایند کسب و کار قابل تنظیم در دل تحول جای دارد»....

ادامه گفتگو با جان کارلتون کلی درباره تحولات جاری در بانکداری امروز را در ویژه‌نامه همایش دنبال کنید.

 

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



Powered by AtenaHamayesh