ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  |
 
تاريخ : هفدهم دی 1392 ساعت 18:21   |   کد : 164

نقش شعب در مدل كسب و كار مبتني بر بانكداري سيار

دكتر جلال رسول اف،  مديرعامل بانك آينده و چهره صاحب نام صنعت بانكداري ايران به ارائه مقاله درمورد ابعاد مختلف بانكداري سيار پرداخت.

مديرعامل بانك آينده گفت:حركت به سمت بانكداري سيار باعث مي شود تا شعب بانكها به جاي انجام عمليات بانكي بيشتر تمركز خود را بر مذاكره، مشاوره و ارائه راه حل معطوف كنند كه خدمات سطح بالا محسوب مي شوند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سومین همایش  بانكداري الكترونيكي و نظامهاي پرداخت،  

دكتر جلال رسول اف،  مديرعامل بانك آينده و چهره صاحب نام صنعت بانكداري ايران به ارائه مقاله درمورد ابعاد مختلف بانكداري سيار پرداخت.

وی با ارائه تعريفي جامع و خلاصه ازبانكداري الكترونيكي و پديده پرداخت پيشرفته، رشد نظام بانكي كشور در اين حوزه را در مجموع مثبت ارزيابي كرد و گفت: با اين رشد چشمگير و غيرقابل انكار لازم است بدانيم مسير حركت بانكداري به كدام طرف است و چگونه بايد خودمان را با اين تغييرات هماهنگ كنيم.

وي در مورد سير تكاملي بانكداري الكترونيكي و سيار در ايران گفت: اين روند از چهار دوره اصلي شامل اتوماسيون بانكي، كارتها و ابزارهاي كارت، بانكداري اينترنتي و بانكداري سيار تشکیل می شود.

دكتر جلال رسول اف همچنين ميزان رشد ضريب نفوذ ابزارهاي الكترونيكي، تلفن همراه وصل تلفن همراه هوشمند اضافه كرد: از اين لحاظ جايگاه اول خاورميانه را داريم كه از شرايط اميدوار كننده اي حكايت دارد، همينطور كاهش 4 درصدي مراجعه حضوري به شعب و وجود 80 ميليون كاربر تلفن همراه كه بخش قابل توجهي از آنها كاربران گوشي‌هاي هوشمند هستند به ما مي گويد بايد خودمان را براي شرايطي آماده كنيم كه با گوشي هاي هوشمند بانك به سراغ مشتري مي رود و براي اين منظور توسعه بانكداري سيار ضروري است.

وي در پایان به  ماموريت جديد بانك‌ها در دنيايي كه كاهش تعداد شعب و حجم عمليات آنها نشان از تغييرات عميق وجودي در نظام بانكي دارد اشاره کرد.

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



Powered by AtenaHamayesh