ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  |
 
تاريخ : هفدهم دی 1392 ساعت 11:18   |   کد : 159

پايانه هاي بانكي همراه توسط پرداخت نوين رونمايي شد
مديرعامل شركت پرداخت نوين از رونمايي پايانه هاي بانكي همراه (Mobile POS) خبر داد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، مهندس احمد ميردامادي در اين زمينه گفت: «دستگاه هاي Mobile POS به دو صورت وجود دارد،‌يكي پايانه هاي كوچك همه كاره كه بايد با يك موبايل ارتباط داشته باشد و ديگري نمونه پيشرفته آن كه سيم كارت مي خورد و تمام كارهاي نمونه هاي قديمي را داراست.»

مديرعامل شركت پرداخت نوين با اشاره به فعاليت اين شركت در ارائه محصولات جديد همراه افزود: «نسل جوان ما حجم زيادي از تراكنشها را در اين بخش انجام مي دهند و نسبت به جوامع مشابه در اين زمينه نرخ بالاتري داريم، ‌ارائه محصولات همراه از جمله اهداف ما در دو تا سه سال آينده است.»

وي بااشاره به نيازهاي شهروندي در زمينه خدمات بانكداري الكترونيك گفت: «ارائه كيف خودرو،‌پرداخت عوارض شهرداري و پرداخت طرح ترافيك و خدماتي از اين قبيل نياز جامعه است كه ما در شركت اين خدمات را ضمن ارائه به بانك اقتصاد نوين كه مشتري اصلي ماست به بانكهاي گردشگري، آينده، سينا و تجارت ارائه مي دهيم.»

ميردامادي افزود: «علاوه بر شبكه هاي بانكي، شبكه هاي غيربانكي همچون دفاتر پيشخوان دولت،‌دفاتر شهر، پليس +10 و خدمات الكترونيك قوه قضائيه از مشتريان ما هستند كه به خدمات پرداخت الكترونيك و خدمات مدرن در اين زمينه نياز دارند.»

مديرعامل شركت پرداخت نوين با اشاره به اهميت امنيت در حوزه موبايل و خدمات نوين بانكداري الكترونيك افزود: «ما ضمن تامين امنيت محصولات نوين در حوزه همراه جزو اولين شركتها در قسمت Mobile POS هستيم، همچنين در حوزه كيوسك نسبت به ديگر رقبا كوشاتر بوده و مي توان گفت هيچ شركتي سهم بازاري چون ما دراختيار ندارد.»

وي در زمينه خدمات موبايلي بانكي اشاره كرد: «بانكداري همراه امروز يكي از نيازهاي تجارت و كسب و كار امروزي است و جامعه به سمت بانكداري همراه پيش مي رود، لازمه بانكداري همراه قرارگيري خدمات در اختيار افراد است.»

ميردامادي اعتبارسنجي را از ديگر خدمات اين شركت بيان كرد و توضيح داد: «در زمينه خدمات بانكداري اينترنتي يكي از موضوعات مهم شبكه هاي وفادار است كه ما اين خدمت را براي شناسايي  بيشتر مشتريان و سلايق آنها ارائه مي دهيم.» امتياز اين شبكه ها شناسايي بازار هدف براي بانك‌ها و مشتريان اين خدمت است كه داده كاوي در اين زمينه از امتيازاتي است كه ايجاد شبكه هاي اجتماعي براي ما به وجود مي آورد.

 باتوجه به خصوصيات جامعه ما بايد خدمات اعتبارسنجي با مشخصات مشتريان داخلي انجام شود و ما پارامترهايي داريم كه مشتريان را در آنها دسته بندي کرده  و مشخص مي كنيم كه مشتريان در چه زمانهايي به دنبال چه نوع كالاها و خدماتی هستند كه اين ميتواند به كسب و كارها و اقتصادهاي گوناگون كمك كند.»

مديرعامل شركت پرداخت نوين در پايان با اشاره به جديد بودن فناوري كيف پول الكترونيكي در اين زمينه اظهار كرد: «بيشتر از مساله فناوري كيف پول الكترونيكي استانداردها و قوانين بازار از زيرساختهاي اوليه هستند و بايد هم بحث سپام و هم كيپا كه تكميل كننده هم هستند در آن ديده شود اين فناوري تازه به بازار داخلي وارد شده و ما در مورد كيف پول خرد و كيف پول بانكي كه مبتني بر فناوري NFC و RFID هستند آمادگي لازم را داريم.» هم اكنون نيز با شهرداري در حوزه حمل و نقل باب همكاري هايي را گشوده ايم كه با بالغ شدن اين فناوري به مرحله اجرا درخواهد آمد.»

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



Powered by AtenaHamayesh