ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  |
 
تاريخ : هفدهم دی 1392 ساعت 11:09   |   کد : 157

راه اندازي سامانه متمركز مهر گستر بانك كشاورزي
مديرعامل بانك كشاورزي گفت: محدوديتهاي ارتباطي، ارائه خدمات متمركز و يكپارچه در شعب بانكها را با مشكل مواجه كرده است.

مديرعامل بانك كشاورزي گفت: محدوديتهاي ارتباطي، ارائه خدمات متمركز و يكپارچه در شعب بانكها را با مشكل مواجه كرده است.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سومين همايش بانكداري الكترونيك و نظامهاي پرداخت، محمد طالبي با بيان تجربه بانك كشاورزی در رابطه  با نظام بانكداري الكترونيك اظهار داشت: بانك كشاورزي يك بانك تخصصي است و برخورداري از تعداد زيادي كشاورز به عنوان مشتري و وظيفه فني در حوزه كشاورزي الزامات خاصي براي اين  بانك ايجاد كرده است كه يكي از راهكارهاي اين بانك، بهره مندي از تكنولوژي است.

وي گفت: سيستم core banking بانك كشاورزي از سال 83 در دستور كار قرار گرفت و اكنون پس از چند مرحله اجرا، از سيستم سنتي به سمت core banking حركت كرده ايم.

طالبي با بیان اینکه  نخستين مشخصه core banking (نظام بانكداري يكپارچه) اداره جامع همه خدمات است گفت: core banking سيستمي است كه عمليات بانكي را فراهم مي كند واجازه تدوين نظامهاي جديد را مي دهد.

مديرعامل بانك كشاورزي تصريح كرد: بانكها به سمتي حركت مي كنند كه نظام هاي الكترونيكياي طراحي كنند كه به نفع مشتريان باشد.

وي با اشاره به طراحي سامانه متمركز مهرگستر در بانك كشاورزي گفت: مديريت اعتبارات خرد، مديريت متمركز وصول بازرسي از راه دور، پرداخت غيرحضوري اقساط ومبارزه با پول شويي از امكانات اين سامانه است.

طالبي با اشاره به علت ايجاد سامانه اعتبارات خرد،ايجاد اين سامانه را تعلق خاطر بانك كشاورزي به كشاورزي دانست و گفت:كشاورزان مشتري بزرگ بانك كشاورزي هستند  و در این زمینه خلاقيت خود را متناسب با نياز مشتري طراحي کردیم.

وی  خاطرنشان كرد: كاهش فراينده‌هاي دستي، كاهش مدارك و مستندات فيزيكي و مديريت و نظارت يكپارچه از مزاياي اين سامانه يكپارچه محسوب می شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: يكي ازمحدوديتهاي اصلي در متمركز سازي خدمات در شعبه، محدوديتهاي ارتباطي است.

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 



Powered by AtenaHamayesh