ورود کاربر
ایمیل
کلمه عبور
کلمه عبور را فراموش کرده ام  |
 

 

تکنیک‌های بازاریابی و برندینگ خدمات بانکداری الکترونیکی

مدرسین

مهدی معدنچی

·     عضو هیئت علمی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

·     مدیر برنامه‌ریزی، تحقیق و توسعه گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

·     تهیه‌کننده طرح کسب‌کار بانکی بانک مجازی امید


سید حامد قنادپور

·     مدير امور طرح و توسعه بانک در شرف تاسیس آینده

·     معاون مديرعامل شرکت پرداخت نوين آرين (بانک اقتصادنوين

·     قائم مقام مديرعامل و معاون طرح و توسعه شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی

·      


سرفصل‌ها

1.   معرفی مفاهيم بازاريابي

2.  تعریف استراتژی‌های بازاریابی در بانکداری الکترونیکی

3.   معرفی استراتژی‌های آمیخته بازاریابی در خدمات و در صنعت بانکداری الکترونیکی

4.   معرفی بخش‌بندی و موقعیت یابی در بازاریابی و بانکداری الکترونیکی

5.  معرفی مفاهيم برندينگ و نقش آن در بازاریابی بانکداری الکترونیکی

6.   تحلیل مولفه‌های موثر در برندینگ در حوزه بانکداری الکترونیکی