منوی سايت
ورود اعضا
نام کاربری
کلمه عبور
بازيابی کلمه عبور  | عضويت
 
تاريخ:بيستم و ششم دی 1394 ساعت 13:13   |   کد : 22
 بانک‌ها به طور سنتی، به منظور توسعه راه‌کارهای فناوری‌اطلاعات از رویکردی برنامه محور جهت حل مشکلات کسب‌وکار استفاده می‌نمایند. پس از مدتی نتیجه این امر، تشکیل تعداد کثیری از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های فناوری ‌اطلاعات است که هر کدام چندین زیرمجموعه از عملیات کسب‌وکار را تحت پوشش قرار داده و بعضاً باهم تداخل پیدا میکنند. وضعیت زمانی بدتر می شود که الزامات کسب و کار مدام پیچیده‌تر شده و اپلیکیشن های جدید جهت پاسخگویی به الزامات مذکور تهیه و ایجاد می‌گردند. این برنامه‌های جدید باید با برنامه‌های موجود ادغام شده و یکپارچه سازی صورت گیرد و این امر باعث پیچیده تر شدن شرایط می گردد. خلاصه کلام: یک بانک با سیستم‌های فناوری اطلاعاتی روبروست که انعطاف ناپذیر و ناکارآمد بوده و با نیازهای کسب و کار نیز هم تراز نیستند. این وضعیت، زمینه‌ای برای تحول فناوری اطلاعات در بانکداری است.

سیستم‌های بانکداری نیاز به تحول، نوسازی و نوین گرایی دارند. بانک‌ها می‌بایست همزمان با هماهنگ‌شدن با نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار، بهینه‌سازی فرآیندهای قدیمی و زیرساخت‌هایی را انجام دهند که از عملکردهای بانکداری متمرکز پشتیبانی می‌نمایند. اهداف این تحول کاهش پیچیدگی، بهبود چابکی، استاندارد سازی و هم‌تراز ساختن کسب‌وکار و فناوری اطلاعات است.

در این سمینار جامع آموزشی مخاطبین با هدف تحول بانکداری و مهاجرت به بانکداری نوین با نگرش ها، معماری، چارچوب‌ها و مدل‌های استاندارد بانکداری بین‌المللی از جمله IFW و BIAN آشنا خواهند شد و سپس روندهای نوین بانکداری دیجیتال در جهان و راهکارهای ایجاد تحول در کسب و کار بانک‌ها به کمک پیشران‌های فناوری اطلاعات مورد بررسی و تحلیل قرار خواهند گرفت.

مخاطبین

·         مدیران ارشد و میانی بانک‌ها

·         مدیران و متخصصین فناوری اطلاعات و انفورماتیک بانک‌ها

·         متخصصین کسب و کار و فرایندهای بانکی

·         کارشناسان اجرایی حوزه بانکداری الکترونیک

·         شرکت‌های ارائه کننده خدمات بانکداری الکترونیک

·         معماران سازمانی و کسب و کار

·         اساتید و کارشناسان علاقه‌مندان به مباحث بانکداری الکترونیک و روندها و تکنولوژی‌های نوین در این حوزه

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان